BF+3

Nix, nope, nej, ingen bebis än...
Trodde nästan inatt att det var på g men den luras bara lite den lille krabaten. Jag har haft sammandragningar i stort sett hela natten men själva sammandragningarna har inte gjort ont det har liksom klämt på de främre revbenen på nåt konstigt vis så det har varit jobbigt att andas. På morgonen gick jag och lade mig i badkaret utan att det gav med sig, så då var jag på g att ringa förlossningen men tänkte att jag kunde gå upp ur badet och ta mig en smörgås och ett glas mjölk innan jag ringde och det lugnade ner sig medans jag satt och åt. Jag gick och lade mig i sängen istället och lyckades somna och när jag vaknade vid 13 tiden igen så hade det slutat.
Jag önskar dock att det vore igång, för det börjar bli jobbigt. Men men man kan inte få allt man önskar sig här i världen. Hoppas på att det drar igång snart iaf, jag har ju små känningar hela tiden.
Hoppas, hoppas, hoppas.

Vår vän som jag skrev om härom dagen har inte fått sin bebis än heller, fick ett mail utav henne idag där hon skrev att hennes bebis inte vill komma ut. Hon hade BF den 28/10.

So long


Kommentarer
Postat av: Liw

Spännande, här tittar bebis ut vilken dag som helst ju :)



Lycka till!

2009-11-13 @ 22:26:01
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Sandra

Konstigt att man gärna väntar i 9 månader men de sista dagarna blir man rikitgt otålig! Eran bebis är ute närsomhelst, den trivs bra inne i magen :)

2009-11-14 @ 16:06:10
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0