BF+MVC

Ja idag har jag ju då gått 40 veckor med min lilla krabat i magen och som det verkar nu så vill den inte riktigt komma ut ännu. Jag var hos BM här på förmiddagen och allt såg hur bra ut som helst, 110/60 i blodtryck, 35 cm SF och 120 i hjärtljud. Fick även en ny tid om två veckor om det skulle vara så att jag går över tiden så mycket. Har bara haft lite småkänningar av "mensvärk" idag. Imorgon kanske det blir en tripp till IKEA med mamma och lilla lillasyster om inte krabaten vill komma ut. Tycker dock synd om en vän till oss som hade BF den 28/10 men ännu inte har fått...hon hade dock fått en tid för igångsättning på torsdag. Jag hoppas inte det händer mig men man vet aldrig. Tänkte fota magen senare idag när T kommer hem lägger ut en bild då.
So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0