Städa

Jag håller på att städa. Vill ju att bebis ska titta ut...det kanske hjälper med städning då. Så nu är sovrummet klart, det är bara dammsugningen kvar där. Så nu är det vardagsrummet som står på tur.
Jag måste verkligen få upp något på väggarna i vardagsrummet, det är jättetråkigt när tavlorna står på golvet och bara väntar på att få komma upp, men jag måste hämta slagborrmaskinen hos mamma först...


Här är förresten bebis sovplats.


Det är min farfar som har gjort vaggan.
Jag var den första bebisen som låg i denna, och nu blir min bebis den nionde.

Nej det är väl dags att fortsätta med städningen så jag kommer igång med maten innan T kommer hem från jobbet. Fläskfilé och potatis i ugnen blir det.

So long folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0