...

Ja nu var det ett tag sen igen... Jag måste bli bättre på det här att uppdatera, jag sitter ju vid datorn långa stunder på dagarna och då hinner jag ju faktiskt att uppdatera.
Nästa helg ska vi ha dop för Linnéa, det ska bli trevligt.
Ikväll så blir det nog Flickan som lekte med elden, T har inte sett den och då kan vi heller inte se fjärde delen av tv-serien. Dessutom kollade vi inte förra helgen heller.
Nu kommer T upp ur badet så jag ska plocka fram lite lördagsgodis, ost och kex :)

Bjuder på en liten bild på min lilla prinsessa.



So long

Kommentarer
Postat av: Lisa Hansson

åh! fräsiga byxor..=)...mmmm...ost o kex....vill också kunna äta det..;)

2010-04-11 @ 18:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0