Vilken snöig vinter vi har

Idag har det blivit slappdag, ute ser det väl ut som det gör i resten av sverige idag, det snöar och blåser. Jag var dock ute en sväng och skottade lite snö framför dörren så att jag skulle ta mig till postlådan som ändå var tom...

Linnea brukar sova en längre stund mitt på dagen men idag gjorde hon inte det så vid 18-tiden somnade hon i min famn och hon sover ännu, dock har hon vaknat en liten snabbis och då fick hon bröstet men somnade strax igen, vi får väl se hur det går med sovningen inatt då.

Imorgon ska jag besiktiga bilen, registreringsbesiktning inte kontrollbesiktning, eftersom bilen är ny. För några veckor sedan satte vi drag på bilen och gjorde en effektoptimering så därför måste vi besiktiga den.




Mina två älsklingar.

So long


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, jag tycker de är kul när man hittar folk som fått ungefär samtidigt. Men samma dag är ju jättekul :)

Jag bor i eskilstuna, vart bor dudå? :)

Kram

2010-02-04 @ 18:35:28
URL: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0