Duktig!

Idag skryter jag lite, jag tycker själv att jag har varit duktig. Jag har städat toaletten och sovrummet, har dock lite kvar i sovrummet, sängen är inte riktigt klar att sova i om man inte vill ligga på en massa pärmar och papper... Jag ska plocka in och sätta ihop spjälsängen åt Linnea imorgon, var på IKEA häromdagen och köpte madrass, bäddmadrass, plastad frotté och lakan till sängen. Bild kommer när jag är klar och den är bäddad. Hoppas att hon vill sova i den också, hittills har hon sovit i vagnen för den fina vaggan ville hon inte sova i.

Bjuder på en gosig bild.




Förlossningsberättelsen är på gång.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Lisa

väntar med spänning på berättelsen :)

2010-01-10 @ 12:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0