Glömsk

Vi var ju på BVC förra veckan men det har jag glömt att nämna här så jag gör det nu och berättar att Linnea nu väger 5790g är 60cm lång oxh 39,6cm i huvudomfång. Hon har nu alltså gått upp 2040g sedan hon föddes. Nästa gång vi ska till BVC så är det vaccination och det sker den 19 februari.

Igår så var vi uppe i ottan jag och Linnea, vi skulle lämna bilen på service kl 07.00, det var bara till att gå upp klockan halv 6 det. Och sen blev det en liten morgonpromenad till bussen. Behöver jag säga att vi gick och lade oss när vi kom hem :)

Idag blir det nog en slappardag, möjligtvis en promenad till konsum (längtar tills Ica öppnar på Välsviken) för att inhandla ingredienser till middagen. Det är egentligen helt bedrövligt att man handlar på konsum när man jobbar på Ica...men som sagt tror att Kvantum skulle öppna i mars. Och vi bor väl kvar här då skulle jag tro.

So long


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Hej vad kul :) Alltid kul o höra hur ni hamnade på just min blogg :)

Hoppas allt är bra annars!

2010-01-21 @ 11:58:51
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0