Helgen

Den här helgen har vi bara slappat. Igår var vi ute på en härlig långpromenad i solskenet. Det tog ungefär 2 timmar. Sen gick vi hem och lagade soppa och myste med.



Mysigt nerbäddad med Laban Kudde och täcke och den mysiga fårfällen.





Det var kallt ute så mamma och pappa fick klä på sig ordentligt.

I veckan har jag och Linnea varit och hälsat på morfar. Det har varit jättetrevligt. Vi hälsade också på Lisa, min mormor och morfar, Lena och Arne, Rebecka, Ilona och min farmor och farfar.



Här ligger Linnea på min farfars filt som han fick när han föddes. Den är 70 år gammal!

Sen när vi kom hem så provade vi den fina "lusekoftan" som Linnea fick av sin farmor när hon föddes.




Nu har Linnea somnat i pappa T´s knä så vi ska hoppa i säng allihopa.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Lisa

hon är ju en liten docka..=)...sååååå fin..=)

2010-01-31 @ 23:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0