Morgon.

Idag gick jag och Linnea upp vid 07.00 när pappa T gick upp för att sedan åka till jobbet. Nu har lillan somnat igen och jag ska snart ta och lägga mig en stund till.
Linnea är så kinkig på kvällen när vi tycker att hon ska sova. Hon skriker och gnäller i flera timmar innan hon somnar, på dagarna går det jätte bra att somna med bara lite skrik och gnäll. Förhoppningsvis går det över om några veckor, dock fick jag henne att somna av sig själv i sängen nu på morgonen så det går väl bättre och bättre. Men det vore ju lättare om hon ville vara lite snällare vi sänggång nu när jag är ensam med henne på veckorna när T är i Norge och jobbar.

Dags för en liten nap.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0