Trött...

Jag är trött och Linnea är trött men hon vill inte sova, hon somnar i min famn men när jag lägger ner henne så vaknar hon inom 10 minuter igen och är hungrig, hon får mat och somnar innan hon ätit upp, inom 10 minuter igen så vaknar hon men hon är inte hungrig och hon gråter eller skriker inte så jag låter henne ligga där ensam. Var precis inne hos henne för hon gnällde lite så hon fick nappen och nu tror jag att hon slocknade, men det har jag sagt så många gånger och det slår ju alltid fel, men jag kan ju alltid hoppas.

Förresten så har T börjat jobba igen, han är i Norge from måndag denna veckan och kommer hem på torsdag, än så länge har det gått bra att vara hemma ensam.

Vi var ju och träffade en del kollegor idag och käkade lite mat, jättetrevligt oh gott, jag åt  panerad schnitzel med stekt potatis bearnaise och skysås, mums.

Nu ska jag lägga i en tvättmasikn och sen gå och lägga mig och hoppas att Linnea kan sova några timmar, för jag behöver onekligen sova, men hon har ju fått mat nuu så hon bör inte vara hungrig på ett tag.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0